maanantai 14. lokakuuta 2013

Blogin avauskirjoitus :)

Hei

Kerron itsestäni ensin sen verran että elämääni kuuluu treenien lisäksi avopuolisoni Kari sekä amstaffipoika Xhovi. Työskentelen autismikuntoutus alalla haaveillen samalla personal traineriksi kouluttautumisesta :)

Haaveenani on jo kymmenen vuoden ajan ollut kisata bodyfitneksessä...aiemmin ei luottamusta itseeni ole löytynyt niin paljoa että olisin lähtenyt sitä tavoittelemaan. Treenannut olen jo siis pitkään mutta kisoja varten olen nyt treenannut eri intensiteetillä 1,5v. Minulla on upeat valmentajat joihin luotan kuin kallioon! Mahtavaa kun on ammattitaitoisia ihmisiä apuna tällä matkalla. :)

Asun vantaalla ja treenaan myyrin kuntokeskuksella miesystäväni kanssa, tai ilman :D Treenaan 5-6krt vkossa, 3:een erilaiseen treenivko:n jakautuvalla treenimetodilla. Lisäksi käyn joka aamu lenkillä koirani kanssa, kävelen niin kovaa kuin kintuista pääsee, ja pääsenhän mä ;D lenkkeilyäkin olen harrastanut jo niin monta vuotta että sekin sujuu jo rutiinilla :)

Yritän mahduttaa elämääni muutakin kuin fitnessin...vaikkakin se välillä on todella hankalaa! Mutta kunhan saan treenit vedettyä, pystyn keskittymään muihin asioihin! :)

Siinä ensimakua, palaan pian astioille ;)

-Ruusu

3 kommenttia:

  1. Tsemppiä unelmaan. Täällä samoilla linjoilla mennään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Tsemppii treeneihin! :) onks sullakin kisat suunnitteilla ens syksylle?

      Poista
    2. Kiitos. ensi syksynä kisaan jos kaikki menee hyvin :).

      Poista